Z niedoCZASU w nadCZAS

 

Tylko człowiek odmierza czas.
Tylko człowiek wybija godziny.
I właśnie dlatego jedynie człowiek 

doświadcza paraliżującego strachu, 

którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie.
Strachu przed tym, że zabraknie czasu.

                                                                                      Mitch Albom, Zaklinacz czasu

 

 

Czas rządzi naszym rytmem życia, wpływa na nasze relacje, na pracę, na nasze funkcjonowanie. Czas zawładnął nami, sprawił, że czujemy ciągłą presję, walczymy z nim. Skąd to wynika i jak sobie z tym radzić?

Problemy z zarządzaniem czasem dotykają nie tylko młodych ludzi, uczniów, ale także dorosłych – ich nauczycieli, rodziców. 

Przegadujemy co zrobić, żeby nasi uczniowie w efektywny sposób potrafili planować czas, ale także poruszamy kwestię organizacji czasu na lekcji przez nauczyciela.

https://youtu.be/KjubwZenYNY 


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poszukiwanie porozumienia w dwujęzyczności

„Szkoła ( …) bez obojętności”, czyli aktywne reagowanie na potrzeby i problemy czwartoklasisty

Dwujęzyczność od podstawówki - pewność mocnego startu